SKUPINOVÉ LEKCE

JUMPING

Sport, při němž vypotíte litry vody, si získává čím dál víc fanoušků. A bavit bude každého, kdo si rád dává pořádně do těla! Vytrvalé skákání, posilování svalů, o kterých ani nevíte – to je jumping, skákání na malých trampolínách. A co víc, při tomto sportu jde hlavně o zábavu!


JUMPING

Sport, při němž vypotíte litry vody, si získává čím dál víc fanoušků. A bavit bude každého, kdo si rád dává pořádně do těla! Vytrvalé skákání, posilování svalů, o kterých ani nevíte – to je jumping, skákání na malých trampolínách. A co víc, při tomto sportu jde hlavně o zábavu!


FITBOX

FitBox je speciálně vytvořený dynamický cvičební program, při kterém se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálně upravených totemech. Během lekce se střídají dynamické údery a kopy, při kterých dochází k velkému energetickému výdeji a efektivnímu posilování končetin a trupu. K velkým výkonům vás bude motivovat zábavná hudba a energický instruktor.


FITBOX

FitBox je speciálně vytvořený dynamický cvičební program, při kterém se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálně upravených totemech. Během lekce se střídají dynamické údery a kopy, při kterých dochází k velkému energetickému výdeji a efektivnímu posilování končetin a trupu. K velkým výkonům vás bude motivovat zábavná hudba a energický instruktor.


BOSSU

Body balance je pomalé cvičení s využitím balančních a posilovacích pomůcek - overballu, Body Ballu, BOSU a posilovací gumy. Pomalé cvičení je zaměřené na odstranění bolestivosti zad, protažení a posílení problematických svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.


BOSSU

Body balance je pomalé cvičení s využitím balančních a posilovacích pomůcek - overballu, Body Ballu, BOSU a posilovací gumy. Pomalé cvičení je zaměřené na odstranění bolestivosti zad, protažení a posílení problematických svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.


KRUHOVÝ TRÉNINK

Intenzivní forma cvičení, kdy se střídá interval zatížení na předem určených stanovištích s odpočinkem. Obvykle vás budou čekat 3 až 4 kola po 8 až 16 stanovištích. Interval zátěže a odpočinku se stanovuje dle účelu, který má daný trénink splňovat. V rámci cvičení se využívá vlastní váhy těla nebo atraktivních pomůcek jako TRX, bosu, lan, medicinbalů, kettlebellů, pneumatik, činek z přírodních materiálů a řady dalších.


KRUHOVÝ TRÉNINK

Intenzivní forma cvičení, kdy se střídá interval zatížení na předem určených stanovištích s odpočinkem. Obvykle vás budou čekat 3 až 4 kola po 8 až 16 stanovištích. Interval zátěže a odpočinku se stanovuje dle účelu, který má daný trénink splňovat. V rámci cvičení se využívá vlastní váhy těla nebo atraktivních pomůcek jako TRX, bosu, lan, medicinbalů, kettlebellů, pneumatik, činek z přírodních materiálů a řady dalších.


TABATA

Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň a navíc dochází k velkému spalování. Principem Tabaty je vždy opakování 8 sérií na každou svalovou partii. Poměr práce a odpočinku je 2:1, takže dvacet sekund se cvičí a deset sekund se odpočívá. Intenzita cvičení je vysoká. Těšit se můžete na širokou škálu cviků.


TABATA

Tabata je velmi účinná metoda intenzivního intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň a navíc dochází k velkému spalování. Principem Tabaty je vždy opakování 8 sérií na každou svalovou partii. Poměr práce a odpočinku je 2:1, takže dvacet sekund se cvičí a deset sekund se odpočívá. Intenzita cvičení je vysoká. Těšit se můžete na širokou škálu cviků.


THAIBOX JUNIOR

Tento trénink je určený pro děti od 6 do 12 let a je zaměřený na základní rozvoj pohybových dovedností s prvky thai boxu.

Tréninky probíhají nácviky u pytlů a nácviky ve dvojicích u pokročilejších řízeným sparingem, kdy je dbáno na maximální bezpečí. Tento trénink u dětí rozvine nejen lepší pohybovou schopnost a fyzickou sílu, ale podpoří i psychickou odolnost.


THAIBOX JUNIOR

Tento trénink je určený pro děti od 6 do 12 let a je zaměřený na základní rozvoj pohybových dovedností s prvky thai boxu.

Tréninky probíhají nácviky u pytlů a nácviky ve dvojicích u pokročilejších řízeným sparingem, kdy je dbáno na maximální bezpečí. Tento trénink u dětí rozvine nejen lepší pohybovou schopnost a fyzickou sílu, ale podpoří i psychickou odolnost.


THAIBOX

Tréninky thaiboxu (muay thai) jsou u nás určeny pro všechny, kteří potřebují posílit celé tělo, potřebují spálit přebytečné tuky a posílit psychickou odolnost. Tréninky probíhají nácviky u pytlů nácviky ve dvojicích řízeným sparingem.


THAIBOX

Tréninky thaiboxu (muay thai) jsou u nás určeny pro všechny, kteří potřebují posílit celé tělo, potřebují spálit přebytečné tuky a posílit psychickou odolnost. Tréninky probíhají nácviky u pytlů nácviky ve dvojicích řízeným sparingem.


TRX

TRX je speciální Suspension Training fitness styl cvičení, který je schopen procvičit všechny partie s možností cílených cviků zaměřených na problémové partie, které v běžných fitness centrech těžko procvičíte a to bez použití činek, kladkových strojů či jiných "klasických" postupů, které znáte z ostatních fitness center.

TRX byl vyvinut předními lékařskými a sportovními kapacitami speciálně pro americké vojenské a speciální jednotky. TRX plně ve světě využívají profesionální sportovci, vojenské a policejní oddíly, outdoorová centra a provozovatelé bootcampu.


TRX

TRX je speciální Suspension Training fitness styl cvičení, který je schopen procvičit všechny partie s možností cílených cviků zaměřených na problémové partie, které v běžných fitness centrech těžko procvičíte a to bez použití činek, kladkových strojů či jiných "klasických" postupů, které znáte z ostatních fitness center.

TRX byl vyvinut předními lékařskými a sportovními kapacitami speciálně pro americké vojenské a speciální jednotky. TRX plně ve světě využívají profesionální sportovci, vojenské a policejní oddíly, outdoorová centra a provozovatelé bootcampu.


PROBLÉMOVÉ PARTIE

Lekce je zaměřena na posílení problémových partií břicha, hýždí, boků, stehen a paží. S využitím váhy vlastního těla při ní dochází nejen k posilování a vhodnému formování problémových partií, ale také k intenzivnímu spalování podkožního tuku a získání fyzické kondice. Je určeno pro začátečníky i pokročilé.


PROBLÉMOVÉ PARTIE

Lekce je zaměřena na posílení problémových partií břicha, hýždí, boků, stehen a paží. S využitím váhy vlastního těla při ní dochází nejen k posilování a vhodnému formování problémových partií, ale také k intenzivnímu spalování podkožního tuku a získání fyzické kondice. Je určeno pro začátečníky i pokročilé.


KRUHOVÝ TRÉNINK PRO ŽENY

Velmi efektivní způsob hubnutí a tvarování postavy založený na principu tréninku ve fitness.

Lekce je speciálně sestavená tak, aby docházelo ke spalování tuků a tvarování problematických partií. Základem jsou poznatky z oblasti fitness a individuálního tréninku, které jsou modifikovány do podoby skupinové lekce.


KRUHOVÝ TRÉNINK PRO ŽENY

Velmi efektivní způsob hubnutí a tvarování postavy založený na principu tréninku ve fitness.

Lekce je speciálně sestavená tak, aby docházelo ke spalování tuků a tvarování problematických partií. Základem jsou poznatky z oblasti fitness a individuálního tréninku, které jsou modifikovány do podoby skupinové lekce.